Welcome to my blog! Ласкаво прошу до блогу Іванни Бойчук! Я вдячна, що Ви завітали на мій блог. Бажаю приємного перегляду.

29 жовтня 2015 р.

Health Is Above Wealth

  
"Здоров'я - найцінніше багатство". Це твердження, як ніколи, набирає актуальності в наш час, коли більшість дітей  має слабкий імунітет, велике різноманіття хронічних захворювань, проблеми з неправильною поставою тощо. Саме тому, ми, вчителі, повинні, зі свого боку,  усіма силами сприяти покращенню дитячого здоров'я під час перебування кожного учня в школі.
      Наша школа є школою сприяння здоров'ю. Тут активно впроваджуються здоров'язберігаючі технології як на уроках, так і під час перерв та в позакласній роботі.
     Особисто для мене, активні фізкультхвилинки та хвилинки релаксації допомагають зробити урок англійської мови цікавішим, підбадьорюють учнів та спонукають до продуктивної роботи на наступних його етапах. На сьогоднішній день завдяки різним інтернет-ресурсам є величезна кількість дитячих пісень та римівок, які варто застосовувати на своїх уроках. Адже завдяки їм, школярі не лише відпочивають, активно рухаються, а й запам'ятовують лексичний та граматичний матеріал, який підбирається відповідно до теми уроку.  
       Таким чином, крок за кроком, урок за уроком ми, вчителі та учні, об'єднавши свої зусилля, виховаємо наше підростаюче покоління здоровим та щасливим...



Немає коментарів:

Дописати коментар